TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG AWANG GONENG. BLOG INI MENGANDUNGI PAPARAN AKTIVITI SAYA SEBAGAI PENJAWAT AWAM SEMASA BERTUGAS DI PELBAGAI NEGERI DI SEMENANJUNG MALAYSIA. MUNGKIN ADA KISAH-KISAH YANG SAYA PAPARKAN DI SINI BERGUNA UNTUK RUJUKAN TUAN PUAN. SELAMAT MEMBACA, MENONTON GAMBAR DAN KLIP VIDEO YANG ADA DAN TINGGALKAN KOMEN DIRUANGAN YANG DISEDIAKAN. TERIMA KASIH.

Friday, October 11, 2013

Civic 1.8 FD Type R Body Kit






AGAK lama saya tidak kemaskini blog ini. Bila saya tinjau sekali sekala saya dapati, blog ini masih punyai peminat khususnya yang mencari cerita pasal kereta. Jadi, pagi ini saya akan menulis pasal kereta Honda Civic 1.8 FD type R body kit. Bagi saya kereta ini punyai keistimewaan tersendiri namun kerana harganya melebihi RM100 ribu ke atas maka tidak ramai golongan muda mampu memilikinya. Memang tidak dapat dinafikan generasi Honda Civic sentiasa mendapat perhatian khususnya golongan muda kerana bentuknya yang sporty, bergaya dan berkuasa.

Bercakap mengenai civic 1.8 FD, memanglah kereta ini menjadi pilihan utama kebanyakan peminat kereta di negara ini. Kelebihan kereta ini ialah bentuknya sporty, bergaya, berkuasa dan yang penting jimat minyak. Daripada segi pecutan, kereta ini memang pantas. Jika memandu di lebuh raya, kereta ini boleh mencapai kelajuan melebihi 200 km sejam. Jadi, kepada anda yang berkira-kira untuk membeli sebuah kereta idaman, tidak syak lagi kereta inilah yang sepatutnya anda pilih.

1 comment:

art azhari said...

Salam... apa maksud penuh FD tu......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails