TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG AWANG GONENG. BLOG INI MENGANDUNGI PAPARAN AKTIVITI SAYA SEBAGAI PENJAWAT AWAM SEMASA BERTUGAS DI PELBAGAI NEGERI DI SEMENANJUNG MALAYSIA. MUNGKIN ADA KISAH-KISAH YANG SAYA PAPARKAN DI SINI BERGUNA UNTUK RUJUKAN TUAN PUAN. SELAMAT MEMBACA, MENONTON GAMBAR DAN KLIP VIDEO YANG ADA DAN TINGGALKAN KOMEN DIRUANGAN YANG DISEDIAKAN. TERIMA KASIH.

Tuesday, August 18, 2015

# SPM - JOM MAKAN DURIAN SEHATI SEJIWA [18 OGOS 2015]



KEENAKAN BUAH DURIAN tidak perlu dipertikaikan lagi. Lebih-lebih lagi yang berkualiti tinggi seperti jenis D24 atau Musang King.  Raja buah ini sering mendapat permintaan yang tinggi walaupun harganya kadangkala agak tinggi.  Di Terengganu, durian jerung tidak kurang popular jika dibandingkan dengan durian import dari Thailand atau dari negeri-negeri lain.  Rasanya yang enak dan berkualiti tinggi menjadikan durian ini sentiasa mendapat permintaan daripada pelanggan.
             
Selasa lalu, Pengarah Penyiaran Negeri, Nordin Sulaiman bersama anak-anak buahnya dijemput merasai keenakan buah durian ini di Kg Lubuk Batu, Wakaf Mempelam, Marang.  Program Jom Makan Durian diilhamkan oleh Exco Kerajaan Negeri, YB A Latif Awang yang juga ADUN Pangkalan Berangan. Kira-kira 200 pengunjung yang terdiri daripada kakitangan RTM, Ketua-ketua Jabatan, pemimpin masyarakat dan penduduk kampung menyertai program tersebut.

Mereka dijamu dengan ratusan buah durian pelbagai jenis bersama pulut dan santan kelapa.  Program tersebut berjaya merapatkan hubungan antara wakil rakyat, petugas Terengganufm dan masyarakat kampung dalam sama-sama membangunkan negeri menerusi Tranformasi Terengganu Baharu, TTB.  Ia juga menyerlahkan semangat kerjasama dan sehati sejiwa dalam merapatkan kerjasama menjelang sambutan hari kebangsaan 2015.


1 comment:

Unknown said...

Program Jom Makan Durian diilhamkan oleh Exco Kerajaan Negeri, YB A Latif Awang yang juga ADUN Pangkalan Berangan. Kira-kira 200 pengunjung yang terdiri daripada kakitangan RTM, Ketua-ketua Jabatan, pemimpin masyarakat dan penduduk kampung menyertai program tersebut. Проститутки Киев sex-ra.com Если бы некого было любить, я бы влюбился в дверную ручку и индивидуалки Киева покажут вам, что такое настоящий секс и на что способна женщина в постели. Ласковая давалка, прекрасно сложена и ухожена. Приеду к Вам или приглашу в гости мужчину, желающего приятно провести досуг с проституткой.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails