TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG AWANG GONENG. BLOG INI MENGANDUNGI PAPARAN AKTIVITI SAYA SEBAGAI PENJAWAT AWAM SEMASA BERTUGAS DI PELBAGAI NEGERI DI SEMENANJUNG MALAYSIA. MUNGKIN ADA KISAH-KISAH YANG SAYA PAPARKAN DI SINI BERGUNA UNTUK RUJUKAN TUAN PUAN. SELAMAT MEMBACA, MENONTON GAMBAR DAN KLIP VIDEO YANG ADA DAN TINGGALKAN KOMEN DIRUANGAN YANG DISEDIAKAN. TERIMA KASIH.

Thursday, April 02, 2009

Widget Radio




SAYA
ingin mengucapkan terima kasih kepada pemilik blog http://www.muncet.net/kerana menyediakan widget radio di blognya. Dengan adanya widget berkenaan, saya kini boleh mendengar kesemua siaran radio RTM dan swasta secara on-line pada bila-bila masa dan di mana sahaja.  Oleh kerana tugas saya berkaitan dengan siaran radio maka widget itu amat berguna kepada saya untuk mendapat input dari siaran-siaran radio yang berbeza.  Cumanya, kadangkala ada siaran yang boleh didengar dan ada yang tidak.  Kini saya boleh mendengar suara Jamil Isa di Kedahfm, OBA di Perakfm dan ramai lagi rakan-rakan yang lain.

Bagi mereka yang ingin memasang widget ini di blog mereka boleh klik di kotak sebelah TV9 untuk mendapatkan codenya. 

2 comments:

Intan Hanina said...

uik mak.. -.- malu den.. ihihi..

siaran RTM cun.. cuma siaran swasta ja kejap up kejap down.. taktau napa hehe.

Suara Perindu said...

iEn,

Sekurang-kurangnya anda telah membuka jalan. "Kekurangan" boleh diperbaiki atau dibuat penambahbaikkan. Usaha anda memberi manfaat kepada ramai orang. Syabas!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails