SELAMAT DATANG KE BLOG SUARA PERINDU; IKUTI TOKOH ISLAM MINGGU INI MENGENAI KISAH BEBERAPA SAHABAT NABI S.A.W YANG MENARIK KISAHNYA UNTUK DITELADANI, DIPAPARKAN DALAM BENTUK DOKUMENTARI RADIO YANG MENARIK. SETIAP SABTU 6.15 PTG DAN ULANGANNYA PADA AHAD 2.15 PTG DI TERENGGANUFM; PENULIS SKRIP DOKUMENTARI AGAMA DIPERLUKAN. HANTAR SEGERA PERMOHONAN KPD PENGARAH RTM TERENGGANU; IKUTI PERKEMBANGAN SUKAN TEMPATAN DAN TANAH AIR DALAM "WISEL" SETIAP SELASA PUKUL 9.15 BERSAMA DJ AZRUL DAN RIZAL, MENGUPAS PERKEMBANGAN BOLASEPAK, HOKI, LUMBA BASIKAL DAN BANYAK LAGI

Saturday, November 22, 2008

Harga Aku 3 Kupang Je?


Muka begini hensem, nilai tiga kupang je! Teringat lawak Ahmad Nisfu dalam filem Tiga Abdul. Apa nak buat, dah orang bagi macam tu, kita terima ajelah. Benar, sekarang abg putra makin malas mengemaskini blog. Ini fakta, semua orang tahu. Tapi janganlah tangkap abang. Kasihanilah abang. Tolonglah, tarik balik reward tu. Abang bukan malas menulis tapi tak ada idea. Lainlah macam Divahantu. Kalau dia tak ada idea, dia boleh minta bantuan hantu, jin dan jembalangnya.

18 comments:

Tirai Hidup said...

eemmmm...rasa macam ku kenal gambar ini!Tapi....di mana ya??Siapakah tukang pomeng gambar di atas??

Muka punya hensem gila diberi nilai RM0.30 sahaja!
macam ni memangg ramaii anak dara,janda akan masuk meminang abng putra!nanti rambang mata pulok nok pilih!

Psssssttt!!Abang Putra,Budin tak masuk komen lagi ke??tentu dia jeleskan abang Putra yang ensen ni!!!

Abang Putra awat kalau kita chat mesti sebut nama dia???tersedak dia tau...taim makan kat kantin RTM tu!!hahhahahhaha...

Tapi percaya lah kita x umpat dia,kita ingati dia sebagai sahabat baik di maya..lebih lagilah dia kawan baik abang putra!!Hidup Bulinnn aaaa!!!

Abang Putra said...

Lawa,
Abg Putra kena terima hakikat "saham"nya dah jatuh macam harga minyak mentah dunia jugak. Tapi melampau betul, depa letak tiga kupang je. Kalau seribu rupiah tu oklah jugak.
Tentang Budin, saya kena jaga dia baik2. Sebab hanya dia seorang yang selalu bawa saya jalan2 KL masa saya turun sana. Dok gitu Din?

Kujie said...

sy masuk sini bkn sebab muka yg ensem tu....lalalala...tgh layan lagu jiwang ni...rasa mcm mengebu2....

divahantu said...

aku nak jeles apa kat hang. akupun hensem jugak. anak dara china ramai yang mati berlanggar kerana tengok aku berdiri tepi jalan...seribu rupiah dengan tiga kupang sama je nilainye... tapi bukan nilai yang menjadi ukuran, sebaliknya kualiti. orang tak tau kualiti hang sebab tu depa letak harga tiga kupang. haha... aku tau...tapi aku tak pernah mintak bantuan jin atau jembalang utk buat n3 aku... depa cuma bagi idea je... hihiiiii

Abang Putra said...

Divahantu,
Hahahaha, memang sama seribu dengan tiga kupang. Tapi bunyi ribu tu sedap sikit. Macam warna kulitlah. Kalau orang kata kita kulit hitam memang kita marah tapi kalau kata tak berapa putih, kita tak rasa apa. Betul2, memang hang tak minta bantuan depa, depa sendiri datang beri bantuan sebab hang Diva. hahahah.

Abang Putra said...

Kujie,

Saya boleh layan semua genre lagu. Tapi lagu Lobo ni memang berhantu sikit. Tambah pulak saya jenis minat oldies ni.

anuar said...

kuang..kuang.. hehe.. ntah ade ke 3 kupang je diorg letak harga..x patut... sabar je la bang.. cooobaaannn..hehe

Tirai Hidup said...

Abang Putra...cek dok cari hengga naik penin tang mana yg abang putra buat wanted tu???

Abang Putra jaga la Bulin elok elok sebab dia rajin bawak abng Putra round KL?Uiks kata dia cuma tau jalan ke econsave je kan???Pelik gak tuu....

oic lopa....cek lopa dia adalah bapak hantu!!Kihkihkih...:)

Abang Putra said...

Anuar, nok wat guana saham jatuh doh.

Abang Putra said...

Tirai Hidup, La senang je. Pi blog shockumentari tu. Dalam tu semua ada cara2 nak buat reward tu.

IxoRa said...

macam2....cam ni pun ada ke?

nak cari org yg ilang pun okey gak ye....

Abang Putra said...

Ixora, hahaha sekali sekala merapu pun ok jugak.

eira said...

hehek..
alahai..
siannye..
janji ade gak nilai..
dr takde lgsg kn?
hehe smile.

yOnnA said...

HAHHAHAHAHHAH!!
tanak la reward 30 sen je :p haha

kuIna Jentayutiara said...

kat Baling ada tempat nama Kupang

sangat kasihan .. ada ker muka yg hensem diphotoshopkn.

eedany said...

hihihi...

saya kasih up skit... RM0.40!

:)

Abang Putra said...

eedany,

Terima kasih. Naik seposen pun jadilah! Hahahaha.

Abang Putra said...

Eira, Yonna, Kuina;
Beginilah nasib diriku yang malang, Oh Tuhan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails