TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG AWANG GONENG. BLOG INI MENGANDUNGI PAPARAN AKTIVITI SAYA SEBAGAI PENJAWAT AWAM SEMASA BERTUGAS DI PELBAGAI NEGERI DI SEMENANJUNG MALAYSIA. MUNGKIN ADA KISAH-KISAH YANG SAYA PAPARKAN DI SINI BERGUNA UNTUK RUJUKAN TUAN PUAN. SELAMAT MEMBACA, MENONTON GAMBAR DAN KLIP VIDEO YANG ADA DAN TINGGALKAN KOMEN DIRUANGAN YANG DISEDIAKAN. TERIMA KASIH.

Friday, September 19, 2008

RM 4.9 juta, nilai dara

(gambar Berita Harian)


KALAU saya tanya berapa nilai dara anda? Mungkin ada yang marah atau senyum tersipu-sipu atau ada yang mengatakan saya tidak siuman. Mungkin ada yang berkata, dara mana boleh dinilai dengan wang ringgit. Tetapi, tidak semua berpendapat demikian. Ada manusia yang meletak nilai daranya dengan sejumlah wang tertentu. Tak tahulah, sama ada dia ingin mencari nama atau wang, mereka sanggup melakukan perkara-perkara yang menurut pendapat sesetengah orang sebagai "gila" atau ganjil dan pelik.

Terbaru, seorang model Itali yang mendakwa belum pernah mengadakan hubungan seks, bercadang menjual daranya dengan harga sejuta euro atau 4.5 juta ringgit duit kita. MasyaAllah, syeikh, apa dah jadi ni.? Apakah ini akan menjadi dagangan baru dalam dunia hari ini.

Menurut Raffella Fico, 20, dia tidak sabar menunggu siapakah yang sanggup membelanjakan wang sebanyak itu untuk memilikinya.

Dunia, dunia--dara pun dah jadi barang dagangan.

abang putra - siapalah agaknya yang 'beli' dara minah ni

SmileyCentral.com

15 comments:

Anonymous said...

Macam2 orang sekarang ni dengan macam2 pa'el. Kalau dara orang ada nilai..... nilai teruna mcm mana pulak yek, abg putra?

Suara Perindu said...

Toknabe, nilai teruna mungkin lebih sikit kot.
Dalam 5 juta ringgit gitu. Yang ferempuan janganlah mare!

echah_syed said...

muahaha.. abg putra ngn tok ade teruna lagik ker?? ekeke :p

baru-baru ni cincin kawen seorg celebrity m'sia bernilai rm85 k.. tu nilai dara ker??

apapun dunia materialistik skrg sgt seronok utk jutawan & hartawan !

cheQ nak koyooo !

Suara Perindu said...

Combi, itulah dunia namanya. Apa nak jadi.

Anonymous said...

x cantik pun model diatas.. ala best sgt ke dara2 ni??

hehe.. best jugak.. hahahaha... ala kenapa susah sgt nak beli, kan ke kalau pandai ayat boleh dapat, apa2pun, tengok je la sapa jantan bodoh tu..
(aku cuma tulis berdasarkan pembacaan, bukan pengalaman)

Anonymous said...

i foun problem with ur blog,

i dont know what is myspacecdn.com in ur blog, but that bring crash to my computer..

:-)

Anonymous said...

lochoe, itulah pasal. Kalau cantik macam Susan Tamim oklah juga ya.

Pasal crash tu saya tak pasti apa masalahnya.

Anonymous said...

ada yg bagi free je...kahkahkah...

Suara Perindu said...

Jie, habaq mai sapa yang bagi free tu...hehehe

Saiee Driss said...

Entahlah. Agaknya ini lebih praktikal daripada kes bagi percuma kot.

Saiee Driss said...

Saya suka dengan templat baru ni ... canggih dan ada personaliti. Bila hang dah di Kuching kita buat gathering mingguan bloggers di Kuching... Dapat berkenalan dengan ramai lagi orang sekepala ....

Suara Perindu said...

Saiee Driss,
Dont worry, nanti apabila saya bertugas di Kuching banyak perkara yang boleh kita bincangkan bersama khususnya tentang blog ni. Cadangan saudara tentang gathering tu amat menarik, boleh kita panggil Arsaili dan Dahirisaini sekali.

BelalangDewa said...

sekarang ni orang boleh buat palsu. pi jumpa doktor mintak nak buat dara. jadi, perdagangan dara boleh jadi mata pencarian yang lumayan. sekali pecah dara dapat 4.5 juta ringgit. kalau lima kali, lumayan bah itu....

Suara Perindu said...

diva, bijak pandangan hang. Aku cadangkan hang jadi bomoh pulih dara pulak lepas ni. Sure ramai pelanggan. Kalau dah kaya jangan lupa aku pulak. Nama kena tukarlah, divahantu jadi bomohdara ke? Amacam ok?

BelalangDewa said...

Dara buatan tu... Sebab tu mahal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails